A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése

Gyakran ismételt kérdések

 

 

-Mennyi a szállítási idő?

-A termékek megrendelésre készülnek, tehát nincsenek készleten. :) Olyat készítünk, amilyet rendelsz. Ezt 10 munkanapon belül vállaljuk. Az esetek többségében ezt tudjuk is tartani, abban az esetben ha pont elfogy az anyag vagy valamilyen kellék és után kell rendelni ez az idő hosszabbodhat. Erről minden esetben e-mailban értesítünk.

Ha hímzést kértél vagy pelenkázótáskát, ebben az esetben a készítési idő meghosszabodhat, mert egy harmadik fél is beszáll a készítésbe. 

A csomag feladásától számítva a futárszolgálat a következő munkanapon viszi Neked a csomagot, erről kapsz e-mailben értesítést. Ha Foxpost automatába kérted, akkor pedig a csomag feladásától számított néhány napon belül kerül a választott automatába a csomag. Fontos, hogy annak felvételére 3 NAPOD van, eddig tartják a csomagot az autpmatában!!!!

 

-Ha nem jó a termék mérete vagy színe van-e lehetőség a cserére?

-Ha a termék azért nem lett jó mert nem jól választottad ki a méretet (van fent mérettáblázat mindenből ITT TALÁLOD) vagy meggondoltad magad a színét illetően, semmi gond nincs.

EZ CSAK AKKOR MŰKÖDIK HA NEM MOSTAD KI  A TERMÉKET ÉS BENNE VANNAK AZ EREDETI CÍMKÉK!!!!

A cserére van lehetőség, a futárszolgálatnak van ilyen szolgáltatása hogy CSERECSOMAG, ez 1399 Ft. Úgy működik, hogy megbeszéljük mi a gond, elkészítjük Neked az újabb terméket. Amikor az kész van feladom a csomagot ezzel a szolgáltatással. Másnapra odaér Hozzád a csomag és ami nem lett jó becsomagolva oda adod a futárnak és ő pedig hozza azt nekem vissza. A Te dolgod csak az, hogy becsomagold, a címkét majd ő fogja vinni rá. A SZÁMLÁT NE KÜLDD VISSZA!

Ezt a cserét egyedi hímzett vagy egyedi mintás (fényképes) termékre nem tudom vállalni, érthető okok miatt. :)

 

 

-Mi történik akkor ha meggondoltam magam és mégsem szeretném megrendelni a terméket vagy megkaptam és nem tetszik?

-Ezt a jog vásárlástól való elállásnak hívja, és az internetes vásárlás során a vevőnek 14 napot biztosít erre. Viszont mi annyira biztosan vagyunk a termékeinkben, hogy ezt megemeltük 45 napra. 

Tehát 45 napod van arra, hogy meggondold magad. A legszerencsésebb ez abban az esetben ha még nem készítettük el a terméket, ilyenkor csak szólsz (telefon, Viber, e-mail), hogy mégsem kéred, én pedig törlöm a rendelésed. 

Ha már megkaptad a csomagot és akkor szeretnél elállni a vásárlástól, azzel sincs gond, viszont nagyon fontos hogy a termék NE LEGYEN KIMOSVA és az eredeti CÍMKÉK benne legyenek.

Ilyenkor a visszaküldés költsége Téged terhel. Amint a termék visszaérkezett hozzám eredeti állapotában úgy én visszaküldöm Neked az árát és a szállítási költséget, tehát annyit amennyi a megrendelés végén a végösszeg volt. 

-Kapok számlát a rendelésemről? 

-Természetesen kapsz számlát, mi egy teljesen legálisan működő vállalkozás vagyunk. A papír alapú számlát a csomagban kapod a termékkel együtt. A számlának nincsen áfa tartalma, mivel alanyi adó mentes a cég. 

Jó is ha megőrzöd, mert nyereményjátékban vehetsz részt vele a www.koszonomabc.hu oldalon. :) 

 

 

 

 

 

 

Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.